Základní pojmy, které by vám neměly uniknout

Autor: Jakub Inger
Aktualizováno:


Co je to analýza klíčových slov?

Proces. Jeho výsledkem je dokument, který shrnuje informace o tom, jaká slova a jaké fráze související s webem lidé vyhledávají prostřednictvím vyhledavačů.

Kolik času to zabere?

To se odvíjí od šíře tématu. Ale obvykle se celý proces od první poptávky až po finální dokument zvládne během dvou týdnů.

Kolik to stojí?

Balíček On-line 8 990 Kč vč. DPH. Tento balíček je určen pro prezentační weby do 100 klíčových slov.

Balíček Offline od 19 000 Kč bez DPH. Balíček je určen pro komplexně řešené weby a e-shopy, kde mimo analýzy, potřebujete rovnou aplikovat změny na váš web.

K čemu data z klíčovky využiju?

  • podklady pro tvorbu obsahové strategie
  • optimalizace stávajícího obsahu webu
  • tvorba nových vstupních stránek
  • plánování PPC kampaní
  • informace o (ne)existenci vstupních stránek
  • strategie pro obchodní aktivity
  • analýza konkurence

Co je to hledanost?

Celková měsíční hledanost klíčového slova ve vyhledávači Google, nebo Seznam

Co je to konkurence?

Udává konkurenčnost dotazu ve vyhledávači. Čím vyšší má klíčové slovo konkurenci, tím složitější je pro něj optimalizovat web a dostat se při vyhledání tohoto slova s webem na vyšší pozice v Google /Seznam.

Co je to příležitost?

Číselná charakteristika udávající nejvýhodnější slovo vzhledem k míře hledanosti a konkurence pro vyhledávač Google / Seznam.

Co je potenciál?

Číselné vyjádření vzrůstu návštěvnosti při využití slov s neexistující vstupní stránkou.

Co je to SEO?

Search Engine Optimisation – optimalizace webu pro vyhladávače.


jakub@lebedova.inger.cz
+420 605 560 694